Posted inChina

US YouTube users to see ‘gov’t funded’ labels on China’s Xinhua, and US-backed RFA videos

YouTube is warning its users in the US which news channels receive public or government funding, amid a row over the Kremlin-backed Russia Today (RT) broadcaster. A YouTube notice on Friday said: “If a channel is owned by a news publisher that is funded by a government, or publicly funded, a notice may be displayed…” The […]